Ikonki pomocy
Wystawiając fakturę czy dodając wydatek system wymaga podania przez Ciebie różnych danych. Przy nazwach większości pól, w których musisz podać kwoty, daty, etc umieszczone są ikonki pomocy. Po prostu kliknij w ikonkę, aby otrzymać pomocną informację.
Kontekstowy system pomocy
System na bieżąco monitoruje, czy wykonywana operacja jest poprawna i czy nie pominąłeś czynności, które mogą wpływać na poprawność tworzonych przez Ciebie zapisów. Poniżej przedstawiono przejaskrawiony przypadek, gdzie podczas generowania zaliczki na podatek dochodowy system podpowiedział, gdzie mogły pojawić się potencjalne nieprawidłowości.
Wsparcie Biura Obsługi Klienta
Jeśli masz kłopot związaną z obsługą systemu, szukasz eksperckiej porady z zakresu księgowości lub obsługi pracowników – możesz zadać pytanie na formularzu zgłoszeniowym. Na odpowiedź nie będziesz czekał dłużej niż 24 godziny, zwykle znacznie krócej.
Chat z konsultantem
Oczekujesz szybkiego wsparcia, nie wiesz co kliknąć, nie wyświetla Ci się zapisana faktura, zapomniałeś o czymś? Możesz skorzystać z czata z konsultantem TaxWeb w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta pomiędzy 8.00 a 20.00.
Baza wiedzy
Otwarte 24 godziny na dobę. Możesz skorzystać z ciągle rozwijanej bazy artykułów zawartych w zakładkach INSTRUKCJE UŻYTKOWNIKA I PORADNIK PRZESIĘBIORCY. To najszybszy sposób, aby uzyskać odpowiedź na pytania z zakresu korzystania z serwisu online TaxWeb oraz z obszaru księgowości i obsługi zatrudnionych pracowników. Jeśli nie znajdziesz interesującego Ciebie artykułu, napisz do nas, a nasi eksperci przygotują go dla Ciebie i kolejnych użytkowników.
Instrukcje użytkownika
Poradnik przedsiębiorcy